Autor |
Wiadomość |
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Czw 23:41, 18 Cze 2009 |
|
Jestem zainteresowany kompletnym zespołem napędowym do Mureny 2.2.
Czy ktoś orientuje się jaki jest koszt zakupu takiego "drobiazgu" ?
Może ktoś zna wymiary wymiary całego kompletu (dokładnie chodzi o długość, bo nie wiem czy zmieści się do Bagheery). |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryjek dnia Czw 23:43, 18 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Pią 1:08, 19 Cze 2009 |
|
Będą trudności silnik 2,2 jest od chryslera.Jest spory.Mam taki od 2,2Stylko bez skrzyni biegów.Jeżeli chciałbyś go obejrzeć to zapraszam. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Pią 1:19, 19 Cze 2009 |
|
Silnik 2.2 z mureny był montowany w Talbot Tagora.A uturbiony prawdopodobnie z prototypu mureny 4S był montowany w peugeot 505 turbo.Mam gdzieś film z tym silnikiem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Pią 21:28, 19 Cze 2009 |
|
Możesz mi podesłać foto i zmierzyć długość bloku ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Sob 16:08, 20 Cze 2009 |
|
tak wygląda silnik matry mureny 2,2 S
[link widoczny dla zalogowanych]
Długość silnika razem z prawą łapą wynosi 70 cm. Prawa łapa umieszczona jest na dole silnika przy kole pasowym. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eryk dnia Sob 16:16, 20 Cze 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Nie 15:15, 21 Cze 2009 |
|
Dzięki. Czy mocowanie silnika w Murenie bardzo różni się od mocowania silnika w Bagheerze ?
A jak wygląda sytuacja z silnikiem 1.6 - wyglądem zewnętrznym trochę różni się od 2.2, a mocowaniami i wymiarami ? |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryjek dnia Nie 15:18, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Pon 11:38, 22 Cze 2009 |
|
Silnik 1,6 jest to ewolucja silnika simci 1000 lub 1100.Ten bagheery 1294ccm pochodzi z simci 1100 TI.W 1442ccm zwiększyli skok tłoka z 70 mm do 78 mm.A następnie rozwiercili z 76,7 mm do 80,6 i wyszedł silnik 1.6Mocowanie prawej łapy we wszystkich silnikach jest jednakowe.Sprawdzałem w murenie 1,6 bagherze 1,3 i simce 1510.Natomiast lewa łapa jest usytuowana mniej więcej w tym samym miejscu,ale różni się mocowaniem w skrzyni biegów.porównywałem murene i bagheere mk1 1294ccm Nie wiem czy są jakieś różnice między mureną a bagheerą mk2 1442 ccm.Na internecie spotkałem się z bagheerami z silnikami 1,6
Prawdopodobnie powinno się dać rozwiercić silnik 1442 ccm na 1,6 .Jeżeli taki dorwę to od razu wioze do szlifierza.
Mnie osobiście silnik simci bardzo się podoba jest bardzo elasstyczny i łatwy w tuningu Do quantuma myśle założyć silnik simci 1,6 Bo ten fordowski to wogóle nie da się stuningować.Przeglądałem wiele silników i suszrka simci najbardziej mi się podoba Interesuje mnie jaki rozstaw śrub w feldze ma matra i talbot,Nigdzie nie moge znaleść w internecie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Wto 23:04, 23 Cze 2009 |
|
Właśnie mam blok z bebechami który chciałbym poddać drobnym modyfikacjom. Żeby rozwiercić to trzeba najpierw dobrać tłoki. Od mureny pewnie są trudno dostępne od czego jeszcze można dobrać Talbot, Peugeot ?
Co do rozstawu śrub w Bagheerze to 4x70 (o ile dobrze zmierzyłem na feldze).
15.08.2009 jest na torze w Miedzianej Górze III runda Track Day Classicauto - mam zamiar wystartować. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ryjek dnia Wto 23:07, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Śro 0:14, 24 Cze 2009 |
|
Poszukaj Talbot Solara albo Horizon 1,6 Simca lub talbot 1510 też miały silniki 1,6. .Peugeot silniki 1.6 do 309 wkładał swojej produkcji.Natomiast 1294 był simci tylko poprzerabiany i miał mniejszą moc
Solara miała ten sam silnik co murena.Różniły się mocą Solara miała 90 KM a murena 92 KM.Ta solara z 90 konnym silnikiem miała zdaje mi sie oznaczenie SX Jężeli w swojej Bagheerze masz 2 podwójne Webery to je załóż do tego silnika Uzyskasz 115 KM |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kuba Strzelecki
Nowy
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 23 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa
|
Wysłany:
Wto 23:47, 07 Lip 2009 |
|
eryk napisał: |
Prawdopodobnie powinno się dać rozwiercić silnik 1442 ccm na 1,6 .Jeżeli taki dorwę to od razu wioze do szlifierza.
|
Jakbyś był zainteresowany to mam właśnie 1442 do oddania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pracuś
Amator
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gliwice
|
Wysłany:
Nie 23:55, 15 Lis 2015 |
|
Witam poszukuje silnika 2.2 do mureny . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|