FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wewnętrzny przegub lewej półosi Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ryjek
Hobbysta
Hobbysta



Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna

PostWysłany: Pią 1:02, 21 Gru 2007 Powrót do góry

Mam problem jak w tytule. Przy ciasnym skręcie w lewo gdy tylne lewe koło jest odciążone krzyżak wewnętrznego przegubu jest na granicy wysunięcia z kosza i jeżeli w takiej chwili dodam gazu rozwalam przegub. Pierwsze wrażenie jakby półoś była za krótka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simca73
Amator
Amator



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:56, 21 Gru 2007 Powrót do góry

Może silnik jest przesunięty, wtedy druga półoś będzie ciaśniejsza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryjek
Hobbysta
Hobbysta



Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna

PostWysłany: Pią 2:05, 21 Gru 2007 Powrót do góry

Myślałem o tym, ale nie. Mam skrzynię zmienioną na 5-tkę i tutaj dopatruję się problemu. Nie wiem czy były różnice w półosiach.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
simca73
Amator
Amator



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 2:09, 21 Gru 2007 Powrót do góry

Tak, skrzynia 5-tka miała dłuższe półosie, czyli tą od strony sprzęgła, o ile dobrze pamiętam, można by założyć podkładki pod wieloklin od strony piasty tak żeby zostało trochę gwintu na nakretkę i będzie ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryjek
Hobbysta
Hobbysta



Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna

PostWysłany: Pią 19:53, 21 Gru 2007 Powrót do góry

Kombinacja z wydłużeniem półosi Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryjek
Hobbysta
Hobbysta



Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna

PostWysłany: Śro 20:25, 19 Maj 2010 Powrót do góry

W nawiązaniu do wcześniejszego tematu - może ktoś wie jaki powinien być skok tylnego amortyzatora w Bagheerze lub jak ograniczyć skok tylnego wachacza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eryk
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój

PostWysłany: Czw 22:56, 10 Cze 2010 Powrót do góry

Skok wahacza można ograniczyć amortyzatorem gumowym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryjek
Hobbysta
Hobbysta



Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna

PostWysłany: Czw 23:36, 10 Cze 2010 Powrót do góry

Ok. Dla uściślenia chodzi mi o ograniczenie ruchu wachacza w dół a nie w góre. W samochodach rajdowych podobno stosują zwykłą taśmę parcianą lub stalową linkę które zatrzymują opadanie wachacza.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eryk
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój

PostWysłany: Czw 23:46, 10 Cze 2010 Powrót do góry

W trabantach podobno jest zastosowana taśma parciana do ograniczenia ruchu wahaczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin