Autor |
Wiadomość |
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Pią 1:02, 21 Gru 2007 |
|
Mam problem jak w tytule. Przy ciasnym skręcie w lewo gdy tylne lewe koło jest odciążone krzyżak wewnętrznego przegubu jest na granicy wysunięcia z kosza i jeżeli w takiej chwili dodam gazu rozwalam przegub. Pierwsze wrażenie jakby półoś była za krótka. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
simca73
Amator
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 1:56, 21 Gru 2007 |
|
Może silnik jest przesunięty, wtedy druga półoś będzie ciaśniejsza |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Pią 2:05, 21 Gru 2007 |
|
Myślałem o tym, ale nie. Mam skrzynię zmienioną na 5-tkę i tutaj dopatruję się problemu. Nie wiem czy były różnice w półosiach. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
simca73
Amator
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 2:09, 21 Gru 2007 |
|
Tak, skrzynia 5-tka miała dłuższe półosie, czyli tą od strony sprzęgła, o ile dobrze pamiętam, można by założyć podkładki pod wieloklin od strony piasty tak żeby zostało trochę gwintu na nakretkę i będzie ok |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Pią 19:53, 21 Gru 2007 |
|
Kombinacja z wydłużeniem półosi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Śro 20:25, 19 Maj 2010 |
|
W nawiązaniu do wcześniejszego tematu - może ktoś wie jaki powinien być skok tylnego amortyzatora w Bagheerze lub jak ograniczyć skok tylnego wachacza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Czw 22:56, 10 Cze 2010 |
|
Skok wahacza można ograniczyć amortyzatorem gumowym |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryjek
Hobbysta
Dołączył: 17 Gru 2007
Posty: 248 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany:
Czw 23:36, 10 Cze 2010 |
|
Ok. Dla uściślenia chodzi mi o ograniczenie ruchu wachacza w dół a nie w góre. W samochodach rajdowych podobno stosują zwykłą taśmę parcianą lub stalową linkę które zatrzymują opadanie wachacza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eryk
Administrator
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 507 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Busko Zdrój
|
Wysłany:
Czw 23:46, 10 Cze 2010 |
|
W trabantach podobno jest zastosowana taśma parciana do ograniczenia ruchu wahaczy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|